Aký typ reklamy je vhodný do prostredia kancelárskych priestorov, kde si musíme udržať určitú úroveň, vážnosť a zároveň ľudský prístup a pozitívny status? Reklamné predmety nie sú žiadnou novinkou. Vo svete biznisu a marketingu je tento mimoriadne silný nástroj známy už niekoľko rokov. Napriek tomu od svojho vzniku prešiel mnohými inováciami. Nové procesy výroby, kvalitnejšie materiály a stroje na výrobu posunuli pomyselnú latku výroby reklamných predmetov poriadne vysoko. Kým v začiatkoch bolo možné vidieť iba niektoré druhy predmetov vhodných na reklamu, dnes sa reklamným predmetom môže stať prakticky čokoľvek.
Hlavné prínosy reklamných predmetov sú zabezpečenie zvýšenia povedomia o značke, budovanie brandu a obľúbenosti u zákazníkov. Preukázanie ľudskejšej stránky spoločnosti a tým priblíženie sa k zákazníkovi, ktorý túto drobnú pozornosť vracia svojou lojalitou. Reklamný predmet môžeme využiť ako reklamu samozrejme ale aj ako darček pre zákazníka alebo partnera či spolupracovníka. Vďaka darčekovým reklamným predmetom môžeme odmeňovať svojich zamestnancov a zaistiť si tak plné nasadenia pri riešení dôležitých úloh. Dobrý reklamný predmet nielen podporuje zamestnancov ale aj zákazníkov samotných. Pozornosť ktorú dostanú navyše totiž buduje dobré vzťahy a samotnú reputáciu spoločnosti. Musíme si ale ten svoj reklamný predmet správne zvoliť.
Aby sme nespravili chybu, ktorá bude viesť k neefektívnosti je na mieste pred objednávkou reklamných predmetov sa dobre zamyslieť, aký typ bude vhodný. Zameriame sa na reklamné predmety vhodné do prostredia kancelárii. Asi ťažko by sme v prostredí oblekov a blúzok využili reklamný textil ako napríklad tričká. Na mieste je vhodnejšie zvolenie reklamy. Ideálnou voľbou pre elegantnú kanceláriu je elegantné zariadenie. Pre toto odvetvie je najvyužívanejšia forma reklamy ako reklamné perá. Na výber máte z rôznych variantov, farieb a prevedení. Cena nie je vysoká, pohybuje sa podľa zvoleného vyhotovenia. Na výber teda máte od obyčajných plastových pier po darčekové kovové perá. Vyzerá to úhľadne a reprezentatívne. Práve reklamnými písacími potrebami sa kancelárske prostredie dokáže solídne a vierohodne prezentovať.