Mnoho podnikateľov má už svoju vlastnú kanceláriu. Lenže čím viac majú práce, tým viac je väčšinou kancelária zanedbaná a váľajú sa v nej papiere pred seba, podnikatelia v nej majú neporiadok, chaos a nemôžu nájsť rôzne veci. A práve preto by sme mali robiť upratovanie kancelárií minimálne trikrát do týždňa. Z akých dôvodov by sme (okrem poriadku) mali upratovať kanceláriu?

kancl

Chaos v kancelárii = chaos v podnikaní
Veľa podnikateľov si to neuvedomuje, ale v kancelárii, ktorá je od zhora nadol zahltená papiermi, sa asi ťažko bude pracovať. A keď už, tak len ťažko. Len si raz skúste ten rozdiel. Raz pracujte v kancelárii, kde máte neporiadok a druhýkrát, keď tam máte upratané. Kde sa vám pracovalo lepšie? Odpoveď bude v upratanej kancelárii. Pretože uprataná kancelária pôsobí elegantne, usporiadane a razom prídete na množstvo nápadov. Čím viac je kancelária uprataná a čím viac sa podobá štýlu, aký chcete, tým viac v nej môžete vymyslieť vecí a tým lepšie vám práca pôjde od ruky.

kancl

Čo ešte treba urobiť, aby bola kancelária ešte krajšia?
a) Dekorácie – dekorácie môžu kanceláriu nádherne ozdobiť a posunúť ju zase trochu na ináč level. Skúste si na stôl dať nejakú dekoráciu v podobe sviečky, alebo malého skleneného sloníka.
b) Obrázky – obrázky v kancelárii sú skvelým nápadom, ako kanceláriu vyzdobiť a dodať jej krásny nádych vás samých. A aké obrázky zvoliť? Akékoľvek, ktoré sa vám páčia a motivujú vás. Môžu to byť napríklad obrázky mora alebo miest, kam by ste sa chceli pozrieť. Alebo to môžu byť vaše kresby, pokiaľ radi maľujete. Fantázii sa medze nekladú.
c) svetielka – aj kancelária môže byť výrazná. A ak si radi prácu spríjemňujete svetielkami, alebo nejakými výraznými vecami, smelo do toho. Svetielka môžu pôsobiť krásne. Môžete ich umiestniť ako do kancelárie, tak aj vonku napríklad na balkón. Svetielka vyzerajú famózne úplne kdekoľvek.